'josefinee, the one and only.

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Rubrik saknas

Av Josefine astner - 15 februari 2011 01:13

  

Det är hur enkelt som helst, det enda du behöver göra. är att klicka på kommentera uppe i högra kanten på inlägget. Sen fylla i ditt namn. Sedan är det bara för dig att fråga, exakt vad du vill. Ni får svaren så fort jag ser eran fråga. så.. frågafrågafråga!

 

 

Just nu ligger jag bara i sängen med datan i knä't

och försöker komma på något roligt att skriva om,

så ni som läser min blogg blir nöjda.  

 
 
Sture Stensson

Sture Stensson

15 februari 2011 01:23

Vad anser du kom först, ägget eller hönan?


//Sture

http://latrin.bloggagratis.se

Josefine astner

15 februari 2011 01:26

Det vet jag väl inte. det är ju en kuggfråga.

 
Sture Stensson

Sture Stensson

15 februari 2011 01:29

Nej då, det finns ett svar.



//Sture

http://latrin.bloggagratis.se

Josefine astner

15 februari 2011 01:32

& det svaret kan jag inte ge dig.

 
Ingen bild

Johan

15 februari 2011 03:01

Vrf e du nästan jämt grinig o ska spöa folk? :)

Josefine astner

15 februari 2011 10:26

Hej, johan.
Såhär är det. jag är inte jämt grinig och ska spöa folk. jag är grinig mot dom som gjort mig någonting som jag inte gillar. och om jag spöar en människa, då har den förtjänat det riktigt rejält. jag ger mig aldrig på n¨gon oskyldig. Man får stå sin kast. om det blir fel. Man får ta koncekvenser.

 
Linda

Linda

15 februari 2011 11:51

Hur är det att bo hemma igen?
Vad gör dig glad och vad gör dig ledsen?
Om du fick chansen att göra om ditt liv hur skulle det då se ut?
Vad är du minst nöjd med hos dig själv?
Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

:)

http://peettsson.blogspot.com

Josefine astner

15 februari 2011 14:13

Det är jätte skönt att bo hemma igen.

Det som gör mig glad är att se james.

Det som gör mig ledsen, är att människor

ibland inte förstår vad man känner.

ååh, det var en svårt fråga. det vet jag faktiskt inte.

Jag är minst nöjd med min kropp.
& mest nöjd med mina ögon (oftast.)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine astner - 22 maj 2011 18:53

ny blogg: http://www.josefineastner.se/

Av Josefine astner - 9 maj 2011 00:43


      TRYCK PÅ BILDEN FÖRATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG!     Följ MIG gärna där!!! kika in! ...

Av Josefine astner - 4 maj 2011 13:23


  sitter hos sandra, som vanligt. hihi! :) hon är så söt på bilden.. senare blire bollnäs till stallet, sen zumba. :)   http://www.sandrabloggar.se/  sandras blogg! :D ...

Av Josefine astner - 19 april 2011 00:14

        every time I see you in the eye, goes out everything around you,and you light up one more common. -v- ...

Av Josefine astner - 17 april 2011 21:58

       efter en hel helg med elin, & alla andra. är jag sliten & trött. fuah..   Elin : Du har kött mellan tänderna? Josefine :  men det har du med? Elin :  vart? *tar upp mobilen&kollar!*   KLOCKRENAST! tryck på namnet föratt komm...

Presentation


Hejsan, Jag heter Josefine Och kommer från byhålan arbrå. & är oftast en bitterfitta!

Fråga mig

51 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Senaste inläggen

REKLAM

REKLAM

REKLAM


Ovido - Quiz & Flashcards