'josefinee, the one and only.

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Mitt egna hjärta <3

Av Josefine astner - 15 februari 2011 00:36


Det är så skönt att bo med dig, att du är det första jag ser när jag vaknar, att du är det första jag hör på morgonen. Att du ger mig det första leendét när jag kliver ut genom dörren, och ser ut som ett troll. med håret åt alla håll. Det är underbart att du är det sista jag ser på kvällen innan jag lägger mig (oftast!!) att du fortfarande är lika glad. att vakna och somna, med att ha och se ett leende från dig, är det bästa som hänt dig. Utan dig, gubben. Vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag älskar dig så in i orden, nu räcker inte orden.  

 
 
Sture Stensson

Sture Stensson

15 februari 2011 00:44

Klokt att du valde denna bild istället.


//Sture

http://latrin.bloggagratis.se

Josefine astner

15 februari 2011 00:45

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar? :) Istället för vilken då?

 
Sture Stensson

Sture Stensson

15 februari 2011 00:49

För någon sekund så fanns det en mer intim bild publicerad.

Det är viktigt att tänka på att allt som dumpas på internet alltid stannar kvar i någon form.



//Sture

http://latrin.bloggagratis.se

Josefine astner

15 februari 2011 00:54

Ja, men vad är det för bild jag lagt upp, som är så fel. Menar du bilden när jag stog i bh och trosor. Som jag la upp nyss. Va det menat att den skulle sparas på Utkast. för jag håller på att gå ner i vikt. och vill ha en före och efter bild. Jag har Fem månader på mig. Men jag märker hur det går. Gillar du min blogg annars?

 
Sture Stensson

Sture Stensson

15 februari 2011 01:01

Varför fråga om du vet vilken jag syftar på? Och att kalla det för fel är dina ord, inte mina.

Självklart gillar jag din blogg, annars skulle jag ej skriva.



//Sture

http://latrin.bloggagratis.se

Josefine astner

15 februari 2011 01:06

Jag undrade bara. så jag visste säkert.

 
Ingen bild

Blodsyster

9 april 2011 16:43

saknar dig mongo!<3

Josefine astner

12 april 2011 23:09

- Miss u to honeybunny.
Kan komma ngn dag & hälsa på?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine astner - 22 maj 2011 18:53

ny blogg: http://www.josefineastner.se/

Av Josefine astner - 9 maj 2011 00:43


      TRYCK PÅ BILDEN FÖRATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG!     Följ MIG gärna där!!! kika in! ...

Av Josefine astner - 4 maj 2011 13:23


  sitter hos sandra, som vanligt. hihi! :) hon är så söt på bilden.. senare blire bollnäs till stallet, sen zumba. :)   http://www.sandrabloggar.se/  sandras blogg! :D ...

Av Josefine astner - 19 april 2011 00:14

        every time I see you in the eye, goes out everything around you,and you light up one more common. -v- ...

Av Josefine astner - 17 april 2011 21:58

       efter en hel helg med elin, & alla andra. är jag sliten & trött. fuah..   Elin : Du har kött mellan tänderna? Josefine :  men det har du med? Elin :  vart? *tar upp mobilen&kollar!*   KLOCKRENAST! tryck på namnet föratt komm...

Presentation


Hejsan, Jag heter Josefine Och kommer från byhålan arbrå. & är oftast en bitterfitta!

Fråga mig

51 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Senaste inläggen

REKLAM

REKLAM

REKLAM


Ovido - Quiz & Flashcards